Astrologija

Posted on 2011-01-09


Būdamas gal dvylikos, perskaičiau tokį Dvynių asmenybės apibūdinimą:

Dvyniai

Dvilypė natūra, patraukli linksmumu, atstumianti cinizmu ir irzlumu.
Didesnę gyvenimo dalį Dvyniai mokosi, pasisemdami iš to naudos. Imlūs naujovėms. Gyvenimas jiems retai būna nuobodus ir tuščias. Kaip oro jiems reikia įvairovės, neištveria sustabarėjimo.
Turi oratoriaus talentą, nemėgsta vienpusiškų ir paprastų, lėtai mąstančių žmonių. Mėgsta aukštuomenę.
Nuostabiai sugeba keisti savo požiūrį ir elgesį, priklausomai nuo noro ir aplinkybių.
Draugams Dvyniai – mįslė. Jie lengvai užmezga draugystę, tačiau neilgam. Atranda daug trūkumų savo artimųjų tarpe ir, jeigu tie kuo nors jam netinka, nesvyruodami nutraukia su jais ryšius.

iš Burtai, sapnai, papročiai, horoskopai: nori – tikėk, nori – ne / sud. Dalia Montvilienė. Vilnius: Asveja, 1997.

Tai buvo turbūt pirmas rimtas mano susidūrimas su astrologija, todėl šis aprašymas paliko didžiulį įspūdį ir dvejonę: bet juk aš absoliučiai jo neatitinku! Buvau labai tylus, drovus ir uždaras vaikis. Bėgant metams visa tai pamiršau, o tuo tarpu kuo virtau…

  • … savęs apibūdinimas 2003 m.: „Stūkso dvi uolos. Lieptas?“
  • … Žmogaus gyvenimo tikslas (ką reiškia tapti žmogumi)
  • … diplomai iš keturių sričių respublikinių ir dviejų tarptautinių olimpiadų, matematikos ir fizikos bakalaurai su teatro minor, dirbtinio intelekto magistras ir psichologijos daktaras (būsimasis)
  • … ir taip toliau apie iškalbą, lankstumą, draugystes…

Ką dabar sakyti: pranašystė pasitvirtino ar pranašystė suformavo mane?

Papildymas (2011-01-17): O, velnias, aš juk Jautis. Ir pataikyk tu man tokią istorinę akimirką apie astrologiją parašyt!

Reklama
Posted in: citatos, mėsa